Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

zondag 14 augustus 2011

Terug van vakantie!!

Kennen jullie dat? Dat gevoel als je thuis komt van vakantie. Je hebt lang gereisd, in de auto, met het vliegtuig, in de bus, of hoe dan ook. En je komt thuis en je huis ruikt dan zo vreemd, wel thuis, maar toch vreemd. Dat gevoel had ik eergister dus ook. Ik ben 12 augustus terug van vakantie gekomen. Maar ik had vanavond pas tijd om een goed artikel voor jullie te schrijven.  Ik ben naar het Lago Maggiore in ItaliĆ«, en naar Leogang in Oostenrijk. Mijn vakantie foto's moet ik nog op mijn laptop zetten, en bewerken etc. dus die komen nog in een apart artikel.
Ik schreef in het artikel dat jullie eerder konden lezen over mijn nieuwe laptop dat ik naar Milaan zou gaan. Helaas is dat niet door gegaan... Dus heb ik ook geen shoplog voor jullie over PUPA... Hopelijk kan ik dat goed maken met een andere shoplog, maar die zullen jullie nog zien.

Dit is even een kleine update, er volgt nog een uitgebreider artikel dus met mijn foto's en meer info over waar ik ben geweest. 


See you!
Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten