Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

maandag 15 augustus 2011

Look of the day! #2

Vandaag een tweede 'Look of the day!', willen jullie mij laten weten of jullie dit leuk vinden , want dan kan ik daar rekening mee houden! 
Ik draag vandaag mijn tuniek dat ik kocht bij de Primark voor €13,-.



























Ik weet dat de spiegel heel dirty is, en die moet ik nog schoonmaken... :$ Ook de ketting kocht ik bij de Primark. De ketting kostte €3,-. Wat ik geen geld vind! 
Ik ben zo dom geweest om mijn make-up niet op de foto te zetten, en aangezien ik blij mag zijn dat mijn computer in ieder geval één foto heeft kunnen uploaden, is het beter dat ik het hierbij laat. 

Dit was mijn 'Look of the day', ik hoop dat jullie het leuk vonden!

See you!
Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten