Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

maandag 25 juli 2011

Mini shoplog met Milou

Vandaag ging ik met Milou van beautypearl1.blogspot.com naar de drogisterij in Limmen. Wij bewapend met wat geld gingen opzoek naar de ultieme lipstick. We eindigden bij een pareltje genaamd 051 Bubble Gum van Miss Sporty. De kleur schreewt: 'I'm as PEACH as possible'! De mooiste felle peach lipstick tot nu toe! Ik ben echt verliefd, mede dankzij mijn geweldige bff Milou<3.
Ik heb nog geen foto's en swatches, dus ik heb gewoon even een andere foto genomen... :$
Shame on me!
Maar ik wilde jullie mijn pareltje toch laten zien.
Miss Sporty , 051 Bubble Gum
Ik ben erg blij met deze aankoop. De lipstick kostte €1.99 , wat ik niet duur vind voor de kwaliteit.

Dit was het super korte, mini, mini, mini-minuscule shoplogje.

See you!
Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten