Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

donderdag 25 augustus 2011

Rituals review

Rituals. Veel mensen kennen het wel. Ik wist tot 3 jaar geleden niet dat Rituals ook make-up verkocht. Foei! Shame on me! Toen ik het wel wist en het zag was ik verliefd! Kijk mee naar een van mijn mooiste Rituals producten.






Alle dingen die ik van Rituals heb, heb ik gekregen. Het product waar ik het over heb is echt geweldig! Het is een super mooie nude lipstick. Maar eigenlijk is hij iets te roze voor nude. Het is meer een pink frensh manicure kleurtje.

Hier kan je goed zien wat ik bedoel. Er zit wel een klein nadeel aan deze lipstick. Je ziet velletjes op je lippen erg goed, dus je moet je lippen goed scrubben en verzorgen voordat je deze lipstick pakt.











Ik heb de lipstick van de cream & care collectie, in de kleur nude. De Rituals lipstick kreeg ik in een mooi, chique kartonnen doosje met daarin dit pareltje. De lipsticks kosten €14,90 wat ik best prijzig vind, maar je krijgt er wel een hele goede, mooie lipstick voor.

Question: Weten jullie nog aanraders van Rituals producten?

See you!
Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten