Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

woensdag 24 augustus 2011

6 bijzondere nagellakjes

Vandaag show ik jullie 6 erg bijzondere nagellakjes, Ze zijn erg mooi, van verschillende merken, en erg geliefd, wat goed zichtbaar is.


Dit zijn dé 6 nagellakken! Van mijn nagellak stash, bevatten deze nagellakjes nog het minste inhoud. Ik heb niet gigantisch veel nagellakjes, best wel weinig eigenlijk. ;$ Maar van de nagellakken die ik heb zijn dit de 6 bijzonderste, gekeken naar de inhoud.

Dit zijn de namen:
Van links naar rechts.
  1. Essence matt top coat
  2. GOSH 549 Holographic
  3. Miss Sporty clubbing colours nr. 23 (?)
  4. Etos base coat
  5. Hema quick drying nail polish nr. 76
  6. GOSH 550 Purple Heart 
De inhoud:
Van links naar rechts. 
  • 8 ml. 
  • 8 ml.
  • 7 ml. 
  • 5 ml. 
  • 7 ml. 
  • 8 ml. 
Zo krijgen jullie een beetje een beeld van hoeveel eruit is en hoeveel ml erin zat.
Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en tot de volgende keer!

See you!
Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten