Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

dinsdag 30 augustus 2011

Fighting with make-up!!

Ik heb even niet geschreven omdat ik even een paar dagen we was! Ik was met mijn vader en broertje een paar daagjes de Veluwe op. Ik ga laten zien wat ik heb gemaakt.



Ik heb een heus gevecht gehad met mijn make-up! Dit is het resultaat.
Dit is de home-made facechart. Ik heb geen ''echte'' facecharts. Dus heb ik mijn eigen getekend. Met mijn goede tekentalent! NOT!!
Ik zal de look laten zien.
Zonder flits. 



Ik heb vooral het essence smokey eyes set gebruikt. Zowel de gelliner en de grijze oogschaduw. Wat ik ook gebruikte was de Hema compact blush inn nr. 32. Een peach-rode kleur.
Als basis voor de blush gebruikte ik een lipstick van Miss Sporty. Ook een peach kleurtje.
Met flits.

Op deze foto zie je ook nog wat zwarte stipjes Miss Sporty zwarte eyeliner. 
Dit was mijn look, ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer!!

See you!
Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten