Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

dinsdag 16 augustus 2011

GOSH 549 Holographic

Gosh, een heel fijn merk met goede oogschaduw, nagellak en oog-potloodjes. Ik kreeg een jaar geleden 2 Gosh nagellakjes. 549 Holographic en 550 Purple Heart. Holographic, de naam zegt het al, een holografisch lakje! Ik was erg benieuwd naar de kwaliteit, want dit waren mijn eerste(!) Gosh lakjes! 
Purple Heart is een paarse kleur, maar wanneer je hem in het licht houd en het potje draait, zie je bruinig, blauw, groen, oranje-geel. Maar we zijn hier voor Holographic!

Het vlekje dat je zit is een swatch van de nagellak.Zo kan ik in een keer zien welke kleur het is. 
 Hier zie je nóg beter dat de lak holografisch is! Ik vind het zo cool! Hier draag ik 3 laagjes. De lak dekt al bij 2 laagjes. Voor een nog mooier effect gebruikte ik drie laagjes. Mijn nagels zijn niet heel lang omdat ze de laatste tijd nogal zwak zijn... Dan kan ik ze beter kort houden, anders breken ze de hele tijd af. 

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de lakjes, met een 'gewone' blanke nagellak als topcoat blijft hij ook al zeker 5 dagen zonder chips zitten! Erg fijn!
Dit was het artikeltje voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer!!


See you!
Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten