Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

dinsdag 16 augustus 2011

Green Smokey Eye

Vandaag laat ik mijn ooglook zien, ik maakte met het quattro eyeshadow palette van essence de volgende look. Ik gebruikte 06 rock angel.  

Dit palette heb ik gebruikt. De lichtste kleur heb ik in mijn binnenste ooghoek aan gebracht. De kleur links bovenin op het middelste gedeelte van mijn ooglid en de kleur rechts bovenin in de buitenste ooghoek als een V. De kleur links onderin gebruikte ik in mijn crease. 


Met een vloeibare eyeliner zette ik een dun randje boven me oog tegen de wimper rand aan.

Op mijn lippen heb ik een lipstick van Rituals aangebracht. Uit de cream&care collectie gebruikte ik 'nude'.


































Op mijn wangen gebruikte ik de compact blusher in nummer 32 van HEMA, deze bracht ik aan met mijn kabuki brush 
van Lancôme.


Dit was mijn make-up look. 
See you!
Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten