Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

vrijdag 19 augustus 2011

HAPPY BIRTHDAY TO MEEE!!

Vandaag ben ik een oud beschimmelde 14 jarige geworden!! Ik heb eergister al een ge-we-di-ge camera gekregen van mijn vader! Ik kreeg de Sony Cybershot DSC-W570. Ik koos de champagne kleur. De camera heeft 16.1 megapixels en 5x optische zoom. Ik ben er echt SUPER BLIJ mee! Zó cool!!! Van mijn moeder en stiefvader kreeg ik een make-up setje , waar ik later nog een artikel over zal schrijven. Ook heb ik al een heerlijke eau de toilette gekregen namelijk Oilily flowers, heel lekker zoet en bloemig. 
 Deze foto is dus gemaakt met mijn nieuwe eigen camera. Hiervoor gebruikte ik de camera van mijn vader maar het is veel fijner om mijn eigen camera te hebben!

Sorry dat ik 2 dagen niet heb gepost! Dat is omdat mijn blogger het niet goed deed, waardoor ik geen berichten kon posten! Heel frustrerend, ik heb heel veel dingen geprobeerd maar het lukte gewoon niet!! 


Dit was het voor today!
See you!
Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten