Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

maandag 5 september 2011

GOSH trio eye shadow

Vandaag weer een artikel! Ik heb het druk gehad, en gewoon  geen tijd gehad op te uploaden. Deze week begint school weer, dus ik ga kijken hoe ik het ga indelen (ivm artikelen)







Ik kocht eergisteren dit prachtige trio van GOSH bij de Kruidvat. Je kent ze vast wel de 'graai-bakken', de bakken waar de afgeprijsde artikelen in liggen, daar viste ik dit pracht palette uit. Het kostte maar €1.-!!! Ja, serieus!
 

Je ziet alleen wel die ranzig sticker afdruk! ö           

Het is een prachtig setje, met een licht lila, een lila en een donker paarse kleur. Echt heel  mooi!!
Met flits.
Bij het raam, zonder flits.
Er komt zeker nog een look met dit prachtige palette!!!

See you!
Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten