Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

woensdag 20 juli 2011

Review essence quattro eyeshadow 01 CIAO BELLA!

Vandaag review ik voor jullie een product dat al een redelijke tijd in mijn stash zit. Ik heb het over het essence quattro eyeshadow in 01 CIAO BELLA! Ik kocht kreeg deze een tijdje geleden van mijn vader. 
Het palette bevat 2 highlighters, een witte met chunky glitters (rechtsboven) en een crème kleurige zonder chunky glitters (linksboven). Linksonder een beetje metallic bruine kleur. Rechtsonder de donkerste kleur bruin.

De oogschaduw bevat goed pigment. Dit is een veeg met mijn vinger. Ik ben heel erg verrast over dit palette. Je kunt er mooi nude looks mee maken, maar ook een iets donkerdere bruine smokey-eye. Dat moet je wel met veel laagjes doen. 

Het palette is nu niet meer in dit doosje te koop. Ook zijn de kleuren een beetje veranderd. Maar ze zijn nog wel verkrijgbaar voor € 2,99. Wat ik zeker niet duur vind. Ook de naam is veranderd, het palette dat het meest op die van mij lijkt heet: 05 to die for.

In dit palette bevat de witte highlighter geen chunky glitters, en is de donker bruin (rechtsonder) matte. 

Zo zien de andere palettes eruit.


Van links naar rechts:
01 XOXO, 04 oh-so-cute, 03 vamp it up, 06 rock angel, 02 chic-ify, 05 to die for. 

Dit was het artikel voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer.

See you!
Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten