Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

vrijdag 22 juli 2011

Look of the day! #1

Ik laat aan jullie zien wat ik vandaag aan heb. Ik heb een shirtje van Diesel aan en een rok van Cars Jeans. Ik heb die gecombineerd met een zwarte legging en een nude look.
Kijk mee naar de foto's!

Ik heb mijn shirtje in mijn rok gedaan, en dan mijn shirtje er iets weer uit getrokken. Mijn rok draag ik vrij hoog.
De nude look die ik heb gemaakt, maakte ik met het 88 warm palette van de Boozyshop.
De eyeliner is vrij dik, dikker dan dat ik normaal doe. Maar ik vind het wel leuk staan, anders was het zo saai.
Er zit wat oogschaduw op mijn wimpers aan de bovenkant, daar heb ik geen mascara aangebracht.
Ik heb geen foto van mijn lippen, want daar zit niks op. Behalve een dikke, vette koortslip...
Dus bedank mijn koortslip daarvoor maar...

Ik hoop dat jullie dit toch leuk vonden, en tot de volgende keer!

See you!
Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten