Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

woensdag 20 juli 2011

Tas van de Primark

Vandaag laat ik aan jullie de tas zien die ik gister bij de Primark in Hoofddorp heb gekocht. Ik ging gister met Milou van http://beautypearl.blogspot.com/ naar de Primark. Haar moeder bracht ons heen en ging met ons mee. 
Bij de Primark heb ik nog 4 andere dingen gekocht, maar die behandel ik in een ander artikel.  
Mijn tas kostte € 11,- wat ik niet duur vond voor de tas die je ervoor krijgt. 
De tas heeft een 'old-school' sluiting. De tas kan gedragen worden als handtas en met een ceintuur dat erbij zit als schoudertas. Zelf vind ik de tas als handtas het leukst.

Je moet het soort van halve rondje in drukken en naar boven schuiven. Dan valt de tas open. De tas is niet heel erg groot. Maar voor mij groot genoeg om de nodige dingen als
Maar voor mij groot genoeg om de nodige dingen als: portemonnee, mobiel, pen, site-boekje, make-up tasje, mini-deo, vestje ofzo etc. mee te nemen.


Dit is de binnenkant, er zit een mobiel vakje in, een ander vakje zonder rits en nog een met rits. Daar heb ik het ceintuur in zodat ik, als het nodig is er een schoudertas van kan maken. 


Dit was het artikel voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten