Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

zaterdag 23 juli 2011

Nieuwe laptop!!

Sorry maar jullie zullen nog moeten wachten op het artikel over mijn GOSH nagellakjes! Want ik heb vandaag een nieuwe laptop gekregen!! Ik ben er superblij mee! Ik kreeg de Acer Aspire 5750. Dat stond op het boekje tenminste...
Ik ben zo ontzettend blij met mijn nieuwe laptop!!!! 
 
De laptop heeft een soort van ijzer printje aan de bovenkant. 
Dit is hem!! Hij is supersnel en kostte: €549,- , redelijk duur, maar het wel helemaal waard! Ik kreeg deze laptop van mijn vader voor mijn rapport. Dat had hij al belooft toen ik naar de eerste ging! 


Vanaf nu zullen de meeste berichten op dit schatje worden getypt.


Dat was het voor vandaag , ik ga volgende week (dacht ik....) op vakantie naar ItaliĆ« en Oostenrijk , duss... dan komen er geen artikels online... 
Maar daarna weer wel! Ik ga ook nog naar Milaan , dus dat is voor mij langs PUPA! Dus daar komt wel een shoplog over online!


Fijne vakantie allemaal!!


See you!
Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten