Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

zondag 18 september 2011

Music addict

Muziek. Dat is een andere grootte passie in mijn leven. Ik hou van zingen, en ik zou het ook gaaf vinden als ik een instrument kon bespelen. Ik wil piano of gitaar spelen, weet alleen nog niet wat...




Wat ik vooral veel doe is keihard meezingen. Vandaag bespreek ik met jullie mijn favo 'meezing' nummers. 
  1. Nobody's perfect van Jessie J. KLIK!
  2. Moves like jager van Maaron 5 ft Christina Aguilera. KLIK!
  3. A thousand miles van Vanessa Carlton. KLIK!
  4. So close van Jennette Mccurdy. KLIK!
  5. Make it shine van Victoria Justice. KLIK!
  6. No mercy van Racoon. KLIK!
  7. The lazy song van Bruno Mars. KLIK! 
  8. When i get you alone van GLEE. KLIK!
  9. Turning tables van Adele. KLIK!
  10. Stereo hearts van Gym class heroes. KLIK! 
 De liedjes staan in willekeurige volgorde. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot het volgende artikel!
See you!
Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten