Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

zaterdag 20 augustus 2011

Tag: Ben jij een echte beautyfreak?

Omdat ik deze tag al bij een aantal blogs ben tegen gekomen moest ik eraan geloven. Ben ik echt een beautyfreak?? We will see! 

Wat is het laatste beautyproduct wat je hebt gekocht waar je echt voor hebt moeten sparen?

Oeh, een moeilijke vraag! Ik ben erg van het budget. Ik koop eigenlijk zelf geen dure beautyproducten. :$ Ik krijg het meeste duurdere, en met duur is dat geen Chanel, Dior, Clinique, Lancômce. Dat vind ik eigenlijk gewoon té gek. 

Als jij een beautyproduct was, wat zou je dan zijn en waarom?

Ik denk een mascara of een eyeliner. Een mascara vind ik gewoon een niet te missen beautyproduct, het maakt je look echt af. Een look zonder mascara is gewoon incompleet, het staat ook heel raar. Ook eyeliner maakt sommige looks gewoon af! Ik ben echt gek op eyeliner, ik was echt zo blij met mijn L'oréal Superliner Luminizer in Hazel!!


Hoeveel vriendinnen heb je, waarmee je helemaal gek kan worden over die perfecte blush of die fantastische oogschaduw?

ÉÉN!! Alleen met mijn beste vriendin Milou van http://beautypearl11.blogspot.com/ kan ik helemaal gek worden van beauty. Mijn andere vriendinnen dragen niet meer dan mascara en oogpotlood...

Wanneer was de laatste keer dat jij make-up hebt weggegooid?

Vandaag nog! Ik heb wat oude oogschaduw's, oogpotloden, een mascara, lippotlood etc. weggegooid.

Hoe begon de make-up gekte bij jou?

Het begon ongeveer in groep 6. Ik mocht alleen mascara op, maar ik nam dan stiekem oogpotlood mee naar school en deed het op school in de wc op! Ik weet niet precies hoe het begon, ik vond het altijd al mooi! Maar als ik bij mijn oma was/ben dan keek ik altijd in haar stash. En aangezien mijn oma's stash redelijk groot is kon ik wel een uur in de badkamer zijn als ik 'boven' was. 

Als een niet-make-up-freak je vraagt hoeveel nagellak of oogschaduw je hebt, geef je dan een eerlijk antwoord?

Tuurlijk ik ben best trots op mijn make-up stash! Al hoor ik wel vaak als ik vertel dat ik ook een 88 palette heb: 'Ja, leuk. Maar wat moet je in godsnaam met 88 verschillende kleuren'?! Tja... jezelf opmaken!! ;)

Hoe vaak ga jij langs de drogist zonder dat je echt iets nodig hebt?

Elke keer als ik in de buurt van een Kruidvat, Etos, DA, Douglas, IcI PARIS of de MOOI ben... Maar ik kom bijna altijd met lege handen terug, ik vind het gewoon leuk om te kijken!

Heb je een wishlist en hoeveel items staan daar op?

Nou ik ben jarig geweest, zoals jullie hebben kunnen lezen. Ik moet het alleen nog vieren enzo, maar ik ga geld vragen om mijn camera aan mijn vader terug te betalen. Ik heb een 'schuld' van €65.- dus dat moet ik even bij elkaar sparen, maar bij mijn moeder ga ik denk ik wel make-up vragen, zoals het 40 Shimmer Palette. 



Question: Vinden jullie persoonlijke dingen leuk? Laat een reactie achter bij de comments!

See you!
Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten