Wat wil jij lezen op BeautyDiamond?

maandag 22 augustus 2011

Have a look in my site book

Dit item trok ik van mijn inspiration wall, waar vandaag nog een filmpje over online komt! Ik heb een tijdje geleden een schriftje gekocht, en die belande op de 'ooit nog eens leuk om iets in op te schrijven' stapel. Tot ik bedacht: 'Hé, waarom gebruik ik hem niet voor mijn site'! Zo is dus het dus ontstaan.



 Ik weet niet van welk merk het boekje is maar wel dat ik hem super schattig vind! Die kleurtjes en het engeltje, echt cute! 
Maar het gaat allemaal om de inhoud, kijk mee!
 

Dit is super handig! Ik heb met stabilo fineliners, bij elke kleur een leuk, frisse naam bedacht en op geschreven. Als ik dus een look maak heb ik gelijk namen bij de hand! 
Verder staat er ook een to-do list in. Jullie krijgen een soort van preview te zien. Want alle dingen in het boekje komen nog op de site!
De afgevinkte dingen die staan al op de site. Verder staan er ook nog logo's in, maar die zijn nog niet af... 
Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien!
Het filmpje komt hopelijk rond 12.00 - 13.30 uur online!

See you!
Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten